Tefal C43532 Renew Black ON keramische hapjespan 24 cm - inductie - Reviews

• Best Reviewed 2 keer aug 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal C43532 Renew Black ON keramische hapjespan 24 cm - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m***********@g******** 30-08-2023

Deze hapjespan is een aanrader!

Ik ontving deze mooie hapjespan om te testen. Ten eerste was ik onder de indruk van de uitstraling; een mooie robuuste pan. Ik heb er een eenpansmaaltijd in gemaakt, en hoe gemakkelijk ging dat! Slechts een klein beetje olie nodig en de rode stip in de pan geeft aan of het heet genoeg is. Toen dat zo was, heb ik kip en uien toegevoegd, die mooi bruin bakten. Daarna groenten erbij, aardappeltje en voila; klaar is de maaltijd. Nadien is de pan makkelijk schoon te maken. Ik doe hem niet in de vaatwasser, maar was met de hand af. Zo blijft hij langer mooi. Ik raad deze pan aan iedereen aan die van lekker eten houdt, maar niet van een grote afwas!

Pluspunten

• Goed te zien wanneer de pan op temperatuur is
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Veel verpakkingsmateriaal

Marianne Lemmens 30-08-2023

Heerlijke, multifunctionele pan

Ik heb al meerdere hapjespannen van Tefal gehad, deze pan is een stuk lichter en dus handzamer. Ook de binnenkant is van een ander materiaal. De pan heeft een goede anti-aanbaklaag; tot zover er blijft niets in plakken, ideaal met schoonmaken! De deksel heeft een ietwat onhandige greep, je kunt hem minder goed vasthouden. Ik ben erg blij met de pan, hij wordt dagelijks gebruikt!

Pluspunten

• Gladde binnekant - anti aanbak

Dvermaas78@gmail.com 25-08-2023

Heerlijke hapjes pan

Deze mooie pan uitgeprobeerd. Deze Renew Black ON hapjespan van 24 centimeter, inclusief deksel, is een uitstekende toevoeging aan mijn keukengereedschap. Ik vind hem er strak uitzien en heel handig. De pan wordt snel warm op inductie en heeft een ideale maat; niet te groot maar wel hoog, waardoor je er veel in kunt bereiden zonder dat hij veel ruimte inneemt in de kast. Ik heb er met gemak gerechten voor 4 personen, zoals pasta, in kunnen maken. De anti-aanbaklaag is ook vaatwasserbestendig, wat het gebruik en onderhoud nog makkelijker maakt. De deksel is prettig en hij past ook op mijn andere pannen van 24 centimeter. Hij heeft een lichte, handzame constructie. Ik ben er erg blij mee en gebruik hem dagelijks.

Pluspunten

• Goede anti aanbaklaag
  • Fijne maat

Minpunten

• Best prijzig

Tatchiana87 24-08-2023

Fijne hapjespan

Ik heb deze pan nu 6 weken in huis en is niet meer weg te denken uit de keuken.
Wij koken nog op gas. De pan staat stevig op het fornuis,
Is snel warm en de thermospot is een fijne indicator hierbij.
Je hebt weinig vet nodig om aan de slag te kunnen in de pan.

Hij is iets kleiner dan ik gewend was maar ook echt vele malen lichter.
Fijn dat hij gemaakt is van 100% gerecycled materiaal en dat we een veilige anti aanbaklaag nu hebben.

Wij zijn fan van deze lijn en gaan hem snel uitbreiden met de koekenpannenset.

Als we klaar zijn met koken een drupje afwasmiddel en wat warm water erin en dan snel met een zachte spons erdoorheen. De pan is echt in no time schoon en weer ready voor gebruik.

Pluspunten

• Snel warm
  • Licht gewicht

Minpunten

• Rand waar de deksel pan raakt beschadigd snel

Taartenmiep 24-08-2023

Prettige hapjespan

Altijd een 28 cm doorsnede pan gehad, deze is 24, dus even wennen aan het formaat. Maar wat een heerlijke pan. Snel.warm, wat hij duidelijk met de rode stip aangeeft, weinig vet nodig om iets te bakken. Heel fijne coating, maakt bijzonder snel en prettig schoon. De dop van de deksel sluit blijkbaar niet helemaal af, want daar komt vocht onder bij het, handmatig, afwassen. De deksel op de pan beschadigd ook de coating op de rand van de pan. Maar heel fijn in het gebruik, lekkere hapjespan. Niet zwaar ook.

Pluspunten

• Snel warm
  • Maakt gemakkelijk schoon
  • Weinig vet nodig
  • Ligt prettig in de hand

Minpunten

• Coating beschadigd door de deksel

j********@g******** 24-08-2023

Fijne hapjes pan voor éénpansgerechten

Er ontbrak een hapjespan in mijn collectie, die ik nu heb uitgebreid met de Tefal Renew On Keramische hapjespan 24 cm.
De tafel stip geeft mooi aan als de pan op temperatuur is en vervolgens kan het koken beginnen.
De anti-aanbak laag is erg goed wat de boter/olie blijven druppels op de bodem. Hier door bakt er niet snel iets aan en is kras vrij.
Ik vond dat de warmte goed verdeeld werd want alles werd gelijkmatig gaar. Bij het sudderen heb ik de deksel er op gehad en bleef alles op temperatuur en kon het mooi door sudderen.
De grote en de hoogte is ideaal ook voor een stukje vlees bakken of iets zodat je minder spetters krijgt op het fornuis. Echt een aarnader!
Nu een goede week in gebruik en ben zeer te spreken over de coating. Sterk en geen krassen en makkelijk om schoon te maken.

Pluspunten

• Antiaanbaklaag
  • Deksel
  • Gewicht

Chantal 24-08-2023

Fijne hapjespan!

Het is een fijne pan, ik kook op inductie en de pan is snel warm. Hij is niet te groot maar wel hoog zodat je er toch heel veel in kunt maken en deze ook nog makkelijk in de kast past. Daarnaast kan je prima een gerecht voor 4 personen zoals een pasta in de pan maken. De antiaanbaklaag werkt erg goed en is ook vaatwasser bestendig wat hem super fijn maakt. De deksel is er ook erg prettige bij en kan ook gebruikt worden om mijn andere pannen van 24 centimeter, dus dat is gelijk handig. Daarnaast is het design erg strak wat ik altijd mooi vindt.

Pluspunten

• Past veel in de pan
  • Deksel sluit goed aan

ManonS 23-08-2023

Fijne hapjespan

Hele fijne hapjespan. Mooie zwarte pan die past bij onze industriële inrichting. Fijn formaat, past veel in. Fijn dat je kan zien wanneer de pan goed op temperatuur is. En hele goede anti aanbaklaag, niks bakt aan en het is makkelijk schoon te maken in de vaatwasser. En dat voor een scherpe prijs!

Pluspunten

• Mooi uiterlijke
  • Goede antiaanbaklaag

Grooferd 23-08-2023

Lichte hapjespan

Fijne pan die niet aanbakt, licht van gewicht is zonder deksel, met deksel stuk zwaarder
Thermospot werkt goed. Voorzichtig met de hand afwassen direct na koken gaat zeer makkelijk

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Niet al te groot

s****@g***** 23-08-2023

Super pan

Ik ben heel blij met deze pan .Niets plakt meer in de pan of bakt aan en je hebt de pan ook zo weer schon zonder veel gedoe .Soms kun je beter een beetje meer betalen maar dan heb je ook echt een super pan waar koken echt een plezier mee wordt.

Akudjinn 22-08-2023
Na enige overweging de Keramische Hapjespan van 24 cm aangeschaft. In het verleden kocht ik altijd een nieuwe koekenpan als de oude af was en de exemplaren die ik dan kocht mochten niet teveel kosten. Na weer teveel aangebrand eten toch maar eens wat meer uitgegeven en dat had ik eerder moeten doen. Door de coating bijna geen olie of boter meer nodig en toch bakt niets meer aan. Schoonmaken gaat ook makkelijk een drupje afwasmiddel wat water en een veeg met de borstel en de pan is alweer schoon. Ik ben in ieder geval om en ga alle pannen vervangen, dat gaat een boel frustratie schelen. In de pan zit verder nog een handige rode stip die verkleurt als de pan op temperatuur is. Dit soort handigheidjes maakt het helemaal af

Ruurd 22-08-2023

Top (inductie) pan

De redder in nood. Deze pan is onwijs fijn in gebruik en heel makkelijk om schoon te maken. Hij is groot, maar klein genoeg tegelijk, hierdoor past hij makkelijk op mijn 4-pits inductie plaat. De thermosignal is handig, daarmee weet ik precies wanneer mijn vlees erop kan. Ik raad deze pan zeker aan, net als mijn andere Tefal pannen :)

Pluspunten

• Thermosignal
  • Anti-baklaag

Alida 22-08-2023

Zeer fijne pan

Fijn, een pan zonder antiaanbaklaag! Was wel erg benieuwd hoe deze bevalt.

De binnenkant glanst enorm, en de bekende rode thermo-spot van Tefal zit als vanouds in het midden van de pan.

Ik gebruik de hapjespan op inductie: heel klein beetje olie erin, lekker warm laten worden en bakken maar. Wat meteen opvalt is dat er niets aanbakt. Echt niets. De pan wordt mooi heet en de inhoud gaart goed gelijkmatig. Omscheppen/husselen gaat ook fijn.

Het deksel sluit goed af. Enige puntje is dat het handvat op het deksel iets meer vorm had mogen hebben, zodat deze nog beter vast te houden is. Voor mij werkt het wel, maar voor mijn partner iets minder.

Bij het afwassen is het vrijwel afdoende om de pan goed heet af te spoelen. De pan mag in de vaatwasser maar ik was deze liever met de hand af, dat is toch vaak beter op de lange duur. Inmiddels heb ik de pan meerdere keren gebruikt en ik ben er zeer tevreden over. (Inmiddels ook een koekenpan gekocht van dezelfde serie)

Pluspunten

• er bakt niets aan
  • (vrijwel) geen boter/olie nodig

Minpunten

• handvat van het deksel mag iets meer vorm hebben

n**********@g******** 22-08-2023

zeer goede degelijke pan

Deze hapjespan van Tefal ziet er niet enkel fancy uit, ze doet ook alles wat ze beloofd. De pan wordt hier zo goed als dagelijks gebruikt en er werd al van alles opgebakken, van biefstuk over kipfilet, tot gestoofde groentjes en gebakken petatjes en spaghettisaus. De anti-kleef laag doet uitstekend haar werk, alles bakt mooi zoals het hoort. Het deksel is handig. De pan wast ook zeer makkelijk af. De hogere rand van de pan is handig om eenpansgerechten in te maken. Deze pan is een absolute aanrader! In het begin was het wat zoeken met de indicator, maar eigenlijk is het heel eenvoudig.

Pluspunten

• design
  • makkelijk proper te maken
  • deksel

Sandrazz 20-08-2023

Fijne hapjespan

De hapjespan 24 centimeter met deksel is een niet al te grote pan, vrij zwaar. De binnenkant is heel anders dan pannen die ik tot nu toe heb gebruikt. De rode stip is snel op temperatuur. De bodem van de pan is geweldig anti-aanbak. Fijn in gebruik, makkelijk schoon te maken.

Hopje 18-08-2023

Fijne alles-kunner-pan

Afgelopen dagen continue de pan gepakt voor de test op inductie. Eerst even over de pan zelf: de pan oogt robuust uit, maar ligt goed in de handen. De pan is vooral niet te zwaar waardoor het fijn is om mee te koken en schoon te maken. Eerste test is natuurlijk eitje bakken. Dat ging soepel en bakt niet aan! Goede antibak laag en qua gevoel is de antibak laag "stevig" en heb niet het idee dat het gemakkelijk gaat "chippen". Het was wel even wennen met de koekenpan omdat de zijkanten hoger is dan de lage pannen. Het is in het begin even wennen maar voor de rest ben ik erg blij mee en voldoet aan mijn verwachtingen. Er is ook nog een deksel bijgeleverd, ideaal om eenpansgerechten klaar te maken. Het is een pan die je zowat elke gerecht mee kunt maken. Omdat de pan 24cm is past het goed op mijn pit, waardoor de warmte over de pan goed wordt verdeeld. Bij te grotere pannen zullen op aantal plekken niet even warm zijn.

Pluspunten

• Gewicht
  • Afwerking antibaklaag
  • Inclusief deksel
  • Goed verpakt

Minpunten

• Greep van deksel kan anders ontworpen worden